SERAMA BEAUTY COMPETITION

The small and beautiful Chicken... The Serama.
Nikas
Egg
Posts: 1
Joined: Sat Mar 07, 2009 5:37 pm

Re: SERAMA BEAUTY COMPETITION

Postby Nikas » Tue Mar 31, 2009 2:40 am

Tahniah buat serama corporation kerana pada 28hb mac 2009 baru ni telah berjaya mengadakan pertandingan ayam serama dengan jayanya. saya juga telah menyertai pertandingan tersebut walaupun ayam yang dibawa tak seberapa sebanyak 3 ekor. Tapi saya juga mendapat cabutan bertuah iaitu wang tunai rm100. Sampai tiba di tapak pertandingan lebih kurang pukul 11 pagi.. layanan oleh krew serama corporation juga amat memuaskan... cuma di sini saya agak terkilan sedikit dan nak beri sedikit komen demi kebaikan dan untuk memantapkan lagi pengurusan pertandingan yang akan diadakan lain kali oleh serama corporation iaitu dari segi pengambil ayam untuk diadili tidak mengikut no pendaftaran sebenar... dengan kata lain main amik je untuk di letakkan di atas meja pengadil... padahal ayam saya no pendaftaran lebih awal berbanding ayam lain... menyebabkan ayam saya kepanasan dan keletihan disebabkan menunggu giliran yang agak lama untuk diadili.. terutamanya kategori serama A... saya rasa untuk kategori induk tiada masalah sebab di susun mengikut no pendaftaran..dan diadili pun mengikut giliran yang betul. nak dijadikan cerita pula keputusan untuk serama A pada mula tak ade keputusan.... bila di cek semula rupanya keputusan itu masih ada pada pengadil... takpe lah walaupun ayam saya tak menang... tapi keputusan tu penting kan.... tapi selepas itu saya berpuas hati selepas semua krew berusaha mencari keputusan itu....dan menjumpainya.. terima kasih kepada semua krew serama corporation terutama abang zuki... Sebagai ahli dalam forum ini saya berterima kasih kepada serama corporation dan mengucapkan TAHNIAH kerana berjaya menganjur dengan baik walau pun ada sedikit ketidakpuas hatian... biasalaa kann.... OK saya cau dulu dan berharap serama corporation akan menganjurnya lagi... :D :) -from nikmohd(poknik)-taiping perak..nikas

amir roshman rani
Wise Owl
Posts: 591
Joined: Tue Jan 20, 2009 9:12 am

Re: SERAMA BEAUTY COMPETITION

Postby amir roshman rani » Tue Mar 31, 2009 8:13 am

job well done to SERAMA CORPORATION....taniah kepada semua. biasa lah kali pertama di adakan di KUALA LUMPUR....dan CENTRAL MARKET..biasa lah,kita tak boleh menang kan hati semua orang kan...he he he tak sabar nak masuk pertandingan lagi,untung2 dapat TV lagi....

User avatar
ixOra_nuruddin
Hatchling
Posts: 19
Joined: Thu Jan 08, 2009 1:45 am
Location: Ampang,selangor

Re: SERAMA BEAUTY COMPETITION

Postby ixOra_nuruddin » Wed Jun 03, 2009 6:40 am

tanx to all yg datang pada hari berkenaan..insya ALLAH semua cadangan n komen akan ika panjangkan kat pihak atasan..
insya ALLAH kita juga akan buat satu lagi pertandingan dalam 2 3 bulan lagi sekitar KL jugak
SERAMA Corporation Sdn. Bhd.
11-2, Blok B,
Jln Selaman 1, Dataran Palma
68000 Ampang, Selangor
Fon : 03 42707181
Fax : 03 42707191
email : seramacorporation@gmail.com


Return to “Serama”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest