Nak kenal semua otai main terkukur

Malay version of Dove section
User avatar
nicotyne79
Wise Owl
Posts: 556
Joined: Thu Oct 11, 2007 6:46 am

Re: Nak kenal semua otai main terkukur

Postby nicotyne79 » Mon Mar 02, 2009 7:00 am

Irwan Fahmy wrote:Belum lagi.. Dia gitau nak amik tandang hari tu..


tandang....? kt member cikgu gak ka.......?

User avatar
Irwan Fahmy
Moderator
Moderator
Posts: 5637
Joined: Sun Jun 01, 2008 7:31 pm
Location: Kangar, Perlis
Location: Kangar, Perlis Indera Kayangan/Alor Setar, Kedah Darulaman
Contact:

Re: Nak kenal semua otai main terkukur

Postby Irwan Fahmy » Mon Mar 02, 2009 7:27 am

nicotyne79 wrote:
Irwan Fahmy wrote:Belum lagi.. Dia gitau nak amik tandang hari tu..


tandang....? kt member cikgu gak ka.......?


Yup... :wink:

FeiMau
Flying Bird
Posts: 99
Joined: Tue Feb 03, 2009 4:06 am

Re: Nak kenal semua otai main terkukur

Postby FeiMau » Mon Mar 02, 2009 3:19 pm

nicotyne79 wrote:
Irwan Fahmy wrote:Yala tiu.... :mrgreen:
Oit! Itu barang sudah bunyika? Galak ka?


hahahha.........dah galak cikgu....... :lol: :mrgreen:
riuh rendah umah.........
tapi liar ja sikit.............. tapi takpa lama2 jinak la tu............
KM dah p ambik ka........... ? :mrgreen:


Hai...beruntung tuan2 semua...dpt jumpa...siap bertukar,berjualbeli lgi tu...aku kat sini jer yg sorg2 takde teman...ingin gak nak tukar2 mcm tuan2 semua...apakan daya,tunggu bro naneng balik Swak le jawabnya...bro Zariem!!! agik idup kah kitak?

User avatar
nicotyne79
Wise Owl
Posts: 556
Joined: Thu Oct 11, 2007 6:46 am

Re: Nak kenal semua otai main terkukur

Postby nicotyne79 » Tue Mar 03, 2009 10:03 am

FeiMau wrote: Hai...beruntung tuan2 semua...dpt jumpa...siap bertukar,berjualbeli lgi tu...aku kat sini jer yg sorg2 takde teman...ingin gak nak tukar2 mcm tuan2 semua...apakan daya,tunggu bro naneng balik Swak le jawabnya...bro Zariem!!! agik idup kah kitak?


hahahaha........... ada kelebihan tu dok sorang2......
bh yg baik2 mesti bro galas semua.......... kot area bro tu berapa orang ja yg main kukoq....... ?
mesti penuh ladung ngan kukoq........... :mrgreen: :lol:

tembangau
Hatchling
Posts: 10
Joined: Wed Feb 11, 2009 11:59 pm

Re: Nak kenal semua otai main terkukur

Postby tembangau » Wed Mar 04, 2009 1:47 am

Pengalaman tu ada la tp bukan boleh dijadikan ukuran sbg ilmu untuk rujukan. Setakat sikit2 panduan tu ada la. Pikat pun x pernah saya jadikan sendiri, semuanya beli. Kalau dpt yg baik2 pun semuanya bg pd kwn2, dirumah cuma ada pikat shj, kalau mcm nie mana bolih dipanggil otaimmmmjgn marahhhh.

User avatar
seladangjati
Species Expert - Tekukur
Species Expert - Tekukur
Posts: 691
Joined: Tue May 29, 2007 3:57 am
Location: Pahang Malaysia
Contact:

Re: Nak kenal semua otai main terkukur

Postby seladangjati » Thu Mar 05, 2009 6:37 am

tembangau wrote:Pengalaman tu ada la tp bukan boleh dijadikan ukuran sbg ilmu untuk rujukan. Setakat sikit2 panduan tu ada la. Pikat pun x pernah saya jadikan sendiri, semuanya beli. Kalau dpt yg baik2 pun semuanya bg pd kwn2, dirumah cuma ada pikat shj, kalau mcm nie mana bolih dipanggil otaimmmmjgn marahhhh.


sakan nooooo :D
x pa pakat kongsi ilmu tu.
kami pun buleh tumpang blajaq sama
Teach Me about The SPOTTED DOVE


Return to “Tekukur”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest