Nak kenal semua otai main terkukur

Malay version of Dove section
zariem
Flying Bird
Posts: 58
Joined: Wed Jan 28, 2009 1:41 pm

Re: Nak kenal semua otai main terkukur

Postby zariem » Thu Feb 26, 2009 5:54 am

memang nak kena layug hang nie.... weii... aku bosan ar.... off topik.... ada laman web syok dak? hat :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: cracking selain dari karbosguide.com muah muah muah km meh



KEDAHmaju wrote:aku xmerendah diri, tp diri aku mmg rendah n boleh diklasifikasikan sbg 'budak tadika' lagi la.. :lol: :lol: :mrgreen:
tp, paling macho n berpengalaman dlm hal tekukur, merbok n permainan alam nih, abang zariem kita yg macho nih.. :wink:
sayaaaannggg abang zariemmm... :twisted: :twisted: :mrgreen:

zariem wrote:
FeiMau wrote:........ tapi depa paling berpengalaman dalam hal kukug.....contoh kata abg KM, abg SJ@leealong, abg irwan, abg naneng.... abg feimau... abg keey.... abg ijoy.... jj tak tau mana hilang.... saya paling budak dalam MBF nie... mana kata hat saya tau saya jarang bagitau... sebab saya kedekut ilmu..... hahhahah hang kena percaya cakap saya.... depa tak akan mengaku depa otai...... depa bukan otai..... hahhahahahha depa cuma ada pengalaman dan panduan dalam laman terkukur nie...... hang kata kot mana pun... depa akan kata dak aih.... dok belajag lagi. sama ada depa rendah diri yang dah rendah.... atau depa memang ketot.... hahahhahahhahhaha.... zariem dah boring ar....... tapi paling macho saya 8) hahhaha.... cuma jalan jer tempang..... salam perkenalan dari saya yang macho@jlntempang.... lupa ar..... kepada abg tembangau.... cewah...... sopan la pulak.... 8) heuheuheu..... selamat beriadah di laman....... kalau mai klang abg cakap jer kedai mamak maner.... abg belanja ar..... mamak ciken cop satu..... abg tembangau bayag..... heuheuheu lo mia muchacaz :D :) :shock: 8)
[img]<-%20ThE%20GhOsT%20Of%20ToM%20JOdE%20->[/img]

FeiMau
Flying Bird
Posts: 99
Joined: Tue Feb 03, 2009 4:06 am

Re: Nak kenal semua otai main terkukur

Postby FeiMau » Thu Feb 26, 2009 12:50 pm

KEDAHmaju wrote:dah check, tq noo..?
projek hujung minggu nih..? mikat merbok jer.. tkukur xjmpa port yg garang2 lagi.. maybe lain minggu..
amboii, dia aloq setaq tang mana..? sakan aihh.. pos mai sekoq burung sarawak yg penguku sekoq.. :mrgreen: :wink:


Tak tanya la pulak dia aloq staq tang mana...baru join dlm 3 minggu...mai la sarawak...bukan setakat sekoq penguku,beekoq-ekoq sya bagi...hehehehe :D :D :D ...

tembangau
Hatchling
Posts: 10
Joined: Wed Feb 11, 2009 11:59 pm

Re: Nak kenal semua otai main terkukur

Postby tembangau » Thu Feb 26, 2009 10:49 pm

Salam semua,,,esok cuti mana port baguih,,,tp dah msk musim hujan, tu yg tak syoknya.

User avatar
KEDAHmaju
Moderator
Moderator
Posts: 1161
Joined: Tue Mar 18, 2008 9:34 am
Location: KEDAH
Location: alor setar, kedah darul aman, malaysia
Contact:

Re: Nak kenal semua otai main terkukur

Postby KEDAHmaju » Sat Feb 28, 2009 11:58 pm

aduiii.. jauh cheqqq oii.. ipoh pun xpernah sampai lagi, ini nak pi sarawak pulak.. hehehe
insyallah, kalau ada rezeki, boleh la.. :mrgreen:

FeiMau wrote:Tak tanya la pulak dia aloq staq tang mana...baru join dlm 3 minggu...mai la sarawak...bukan setakat sekoq penguku,beekoq-ekoq sya bagi...hehehehe :D :D :D ...

User avatar
KEDAHmaju
Moderator
Moderator
Posts: 1161
Joined: Tue Mar 18, 2008 9:34 am
Location: KEDAH
Location: alor setar, kedah darul aman, malaysia
Contact:

Re: Nak kenal semua otai main terkukur

Postby KEDAHmaju » Sun Mar 01, 2009 12:00 am

zariem..
cracking tuh apaer..? mcm cockroach ka..?
aku mana la tau benda2 iT mcmtuh.. :?

zariem wrote:memang nak kena layug hang nie.... weii... aku bosan ar.... off topik.... ada laman web syok dak? hat :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: cracking selain dari karbosguide.com muah muah muah km meh

User avatar
nicotyne79
Wise Owl
Posts: 556
Joined: Thu Oct 11, 2007 6:46 am

Re: Nak kenal semua otai main terkukur

Postby nicotyne79 » Sun Mar 01, 2009 10:59 am

tembangau wrote:Salam sejahtera semua,
saya Lan dari KL muka baru dlm forum ni. Dah 2 bulan saya dok ikuti mbf ni dan ianya menarik bagi saya. Sebenarnya saya dah agak lama jugak main terkukur ni tp tak la tekun sgt, jadi saya joint forum ni untuk tambah kenalan kaki terkukur.


SELAMAT DATANG BRO.....
kalau dah lama tu...kira salah sorang otai gakla...... :mrgreen:
dalam thread kukoq ni....... ramai yg berpengalaman......
cuma ada sorang dua ja yg baru belajar......... mcm saya ni....... :mrgreen: :mrgreen:


Return to “Tekukur”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest