Nak kenal semua otai main terkukur

Malay version of Dove section
tembangau
Hatchling
Posts: 10
Joined: Wed Feb 11, 2009 11:59 pm

Nak kenal semua otai main terkukur

Postby tembangau » Wed Feb 25, 2009 2:09 am

Salam sejahtera semua,
saya Lan dari KL muka baru dlm forum ni. Dah 2 bulan saya dok ikuti mbf ni dan ianya menarik bagi saya. Sebenarnya saya dah agak lama jugak main terkukur ni tp tak la tekun sgt, jadi saya joint forum ni untuk tambah kenalan kaki terkukur.

User avatar
seladangjati
Species Expert - Tekukur
Species Expert - Tekukur
Posts: 691
Joined: Tue May 29, 2007 3:57 am
Location: Pahang Malaysia
Contact:

Re: Nak kenal semua otai main terkukur

Postby seladangjati » Wed Feb 25, 2009 2:18 am

SELAMAT DATANG

kami semua ucapkan.
nickname tu mcm biasa saya dengar tempat tu ? :D

kwsn burung terkukur cepat menjadi tu :D
Teach Me about The SPOTTED DOVE

User avatar
Irwan Fahmy
Moderator
Moderator
Posts: 5637
Joined: Sun Jun 01, 2008 7:31 pm
Location: Kangar, Perlis
Location: Kangar, Perlis Indera Kayangan/Alor Setar, Kedah Darulaman
Contact:

Re: Nak kenal semua otai main terkukur

Postby Irwan Fahmy » Wed Feb 25, 2009 4:51 am

SELAMAT DATANG KEPADA TEMBANGAU!
HArap bergembira di laman ini... :wink:

User avatar
emcay
Hatchling
Posts: 14
Joined: Tue Jan 27, 2009 7:49 am
Location: Sekinchan, SELANGOR D.E

Re: Nak kenal semua otai main terkukur

Postby emcay » Wed Feb 25, 2009 6:50 am

"SELAMAT LAH DATANG...TEMBANGAU"

Bersama kita meriahkan laman ini.

FeiMau
Flying Bird
Posts: 99
Joined: Tue Feb 03, 2009 4:06 am

Re: Nak kenal semua otai main terkukur

Postby FeiMau » Wed Feb 25, 2009 3:36 pm

Slm tembangau..
Selamat datang...bertambah meriah kita...tak kenal maka tak cinta...
bro zariem...senyap jer :D :D :D bro naneng tengah syok train BB baru dia...cuti lama ooo... :D :D :D bro KM,check PM...apa projek ujung minggu nie :?: :?: :?: ada member dr aloq staq join sya...bru blajaq mikat...geram tgk kukur Swak...besaq2... :D :D :D

zariem
Flying Bird
Posts: 58
Joined: Wed Jan 28, 2009 1:41 pm

Re: Nak kenal semua otai main terkukur

Postby zariem » Wed Feb 25, 2009 4:30 pm

FeiMau wrote:Slm tembangau..
Selamat datang...bertambah meriah kita...tak kenal maka tak cinta...
bro zariem...senyap jer :D :D :D bro naneng tengah syok train BB baru dia...cuti lama ooo... :D :D :D bro KM,check PM...apa projek ujung minggu nie :?: :?: :?: ada member dr aloq staq join sya...bru blajaq mikat...geram tgk kukur Swak...besaq2... :D :D :D


heuheuheu..... :D tak dak aih cek senyap.... tak dak benda nak tanya.... hat yang paling otai tak dak dalam forum nie.... tapi depa paling berpengalaman dalam hal kukug.....contoh kata abg KM, abg SJ@leealong, abg irwan, abg naneng.... abg feimau... abg keey.... abg ijoy.... jj tak tau mana hilang.... saya paling budak dalam MBF nie... mana kata hat saya tau saya jarang bagitau... sebab saya kedekut ilmu..... hahhahah hang kena percaya cakap saya.... depa tak akan mengaku depa otai...... depa bukan otai..... hahhahahahha depa cuma ada pengalaman dan panduan dalam laman terkukur nie...... hang kata kot mana pun... depa akan kata dak aih.... dok belajag lagi. sama ada depa rendah diri yang dah rendah.... atau depa memang ketot.... hahahhahahhahhaha.... zariem dah boring ar....... tapi paling macho saya 8) hahhaha.... cuma jalan jer tempang..... salam perkenalan dari saya yang macho@jlntempang.... lupa ar..... kepada abg tembangau.... cewah...... sopan la pulak.... 8) heuheuheu..... selamat beriadah di laman....... kalau mai klang abg cakap jer kedai mamak maner.... abg belanja ar..... mamak ciken cop satu..... abg tembangau bayag..... heuheuheu lo mia muchacaz :D :) :shock: 8)
[img]<-%20ThE%20GhOsT%20Of%20ToM%20JOdE%20->[/img]


Return to “Tekukur”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest