serindit seekor rm15

This section is especially for Blue Crown Hanging Parrot, Blue Rumped Parrot and Long tail Parakeet.
cfy
Weaning Bird
Posts: 39
Joined: Wed Oct 06, 2010 2:47 pm
Location: Kulim

Re: serindit seekor rm15

Postby cfy » Sat Oct 16, 2010 1:41 pm

murah tu... org asli jual kat gambang pn 15 jgk... tpi kat Kulim, 20... yg lawa2 60.. 80.. 100 pn ada..
[img]I%20LOVE%20SERINDIT[/img]

User avatar
zamri
Wise Owl
Posts: 823
Joined: Sun Jul 19, 2009 11:21 am
Location: Whitesand, Ke Rai Estuary

Re: serindit seekor rm15

Postby zamri » Tue Oct 19, 2010 3:38 am

sebenarnya ia bergantung pada lokasi....ada setengah tempat 5rm jer....(anakmuda)...ya tengok tempat ler...apa2 pun rm15 dah ok...kalau nak cari sendiri.....letih...hahahahah :D :D :D
"NO WOMEN NO CRY'...I SHOOT THE SHERIFF"
selising@gmail.com

ABDUL RAHMAN
Egg
Posts: 3
Joined: Tue Mar 03, 2015 2:48 am
Location: MENTAKAB.PAHANG DARUL MAKMUR

Re: serindit seekor rm15

Postby ABDUL RAHMAN » Tue Mar 03, 2015 3:17 am

aku nk beli serindit Dada merah..aku ddk kt area Pahang..berapa harga..plz pm aku 01114980825

amir7712
Egg
Posts: 1
Joined: Mon May 30, 2016 5:32 pm
Location: Jerantut, Pahang

harga serindit 2016

Postby amir7712 » Mon May 30, 2016 5:55 pm

Assalamualaikum...dan salam sejahtera....jika ada yang berminat untuk membeli burung serindit boleh datang ke Sungai Tekam Utara....Serindit Jantan Dada Merah rm45 ke rm50(dah membunuh10 ekor keatas), Jantan Muda warna merah sebesar bilah mancis rm30 ke rm35(dah membunuh3-4 ekor)
Serindit Betina 15 ke 25(dah membunuh)

Istilah membunuh tu ialah boleh dijadikan denak untuk memikat,,,

amir7712- 0129610363..boleh msg atau call untuk pertanya lebih lanjut tentang harga...aslm


Return to “Malaysian Origin parrot”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest