1 ibu 2 anak

Bahagian Bahasa untuk topik 'Magpie Robin". This is the Malays Version for Magpie Robin species.
User avatar
ospe03
Wise Owl
Posts: 817
Joined: Fri Jun 06, 2008 3:13 am
Location: Secret
Location: Selangor
Contact:

Re: 1 ibu 2 anak

Postby ospe03 » Sun Feb 13, 2011 3:44 pm

tikus mmg camtu.. bunuh sekor ..ade 10 lg ready nak ganti tempat dia... sampai bila bunuh x abis...

gantung elok2 jee..asal tikus tak leh capai sudah...

tempat saya ni ade burung hantu kecik ( burung jempot) tu suka tarik burung kelaur sangkar... abis semua sangkar gantung hilang burung.....

User avatar
azmil_takuya
The Great Eagle
Posts: 2525
Joined: Tue Dec 07, 2010 7:18 am
Location: kajang selangor.....ipoh perak
Location: kajang selangor.....ipoh perak

Re: 1 ibu 2 anak

Postby azmil_takuya » Sun Feb 13, 2011 4:09 pm

ospe03 wrote:tikus mmg camtu.. bunuh sekor ..ade 10 lg ready nak ganti tempat dia... sampai bila bunuh x abis...

gantung elok2 jee..asal tikus tak leh capai sudah...

tempat saya ni ade burung hantu kecik ( burung jempot) tu suka tarik burung kelaur sangkar... abis semua sangkar gantung hilang burung.....


alamak....2 lg bahaya.... :cry: :cry: :cry:

User avatar
ospe03
Wise Owl
Posts: 817
Joined: Fri Jun 06, 2008 3:13 am
Location: Secret
Location: Selangor
Contact:

Re: 1 ibu 2 anak

Postby ospe03 » Sun Feb 13, 2011 4:25 pm

kalau dpt tangkap bela pun bagus juga... mesti jenis tu TP juga agaknya... apa yg tak TP skrg ...

User avatar
azmil_takuya
The Great Eagle
Posts: 2525
Joined: Tue Dec 07, 2010 7:18 am
Location: kajang selangor.....ipoh perak
Location: kajang selangor.....ipoh perak

Re: 1 ibu 2 anak

Postby azmil_takuya » Sun Feb 13, 2011 4:39 pm

brung caik rumah bro........ :lol: :lol: :lol:
Attachments
images.jpg
picture from internet
images.jpg (8.46 KiB) Viewed 450 times

adiMURAI
Wise Owl
Posts: 355
Joined: Tue Dec 29, 2009 4:42 am
Location: shah alam
Location: shah alam/jeniang kedah

Re: 1 ibu 2 anak

Postby adiMURAI » Sun Feb 13, 2011 6:09 pm

azmil_takuya wrote:brung caik rumah bro........ :lol: :lol: :lol:



hehehehehe..... klu kena gak aku benti bela burung......aku bli brung mainan, tiup angin je bunyi dah tentu jinak hahahahhaahahahahhaahah :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Image
adisharma

User avatar
azmil_takuya
The Great Eagle
Posts: 2525
Joined: Tue Dec 07, 2010 7:18 am
Location: kajang selangor.....ipoh perak
Location: kajang selangor.....ipoh perak

Re: 1 ibu 2 anak

Postby azmil_takuya » Mon Feb 14, 2011 5:07 am

bahayer gak bro adimurai.......
nanti perhilitan rmpas....sbb brung TP 2..... :lol: :lol: :lol:


Return to “Murai Kampung (Magpie Robin)”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest