Kisah Benar - Adegan-adegan menangkap Merbok

Section in Malays language for discussing about the merbok pikat...
User avatar
KEDAHmaju
Moderator
Moderator
Posts: 1161
Joined: Tue Mar 18, 2008 9:34 am
Location: KEDAH
Location: alor setar, kedah darul aman, malaysia
Contact:

Re: Kisah Benar - Adegan-adegan menangkap Merbok

Postby KEDAHmaju » Thu Mar 24, 2011 6:32 am

acamam kawan2...? jebak merbok sama terkukur xboleh nih?? aduiihhhh :evil:

kerabat
Talking Birds
Posts: 177
Joined: Mon Jan 03, 2011 3:54 am
Location: kl

Re: Kisah Benar - Adegan-adegan menangkap Merbok

Postby kerabat » Thu Mar 24, 2011 7:03 am

menda ni aku rasa terjadi sebab depa tak main jebak racik . tak pun sebab pak menteri tak main sama .
cuba tgk dulu masa mufti nak umumkan rokok tu haram , mana nak jadi sebab ramai pak menteri pun isap okok.
bukan sebab pupus ke ape ke ...
ni kes busuk punya hati ni ...

mana ada org tangkap merbuk / terkukur banyak2 pastu semelih buat lauk.
org biak kan lagi ada la.. turunkan baka .
Image
Image
no telefon kawan : kosong satu sembilan enam enam tujuh lima dua lima kosong

User avatar
Seren_deq
Wise Owl
Posts: 1399
Joined: Sat Jan 01, 2011 4:35 pm
Location: kuala kangsar

Re: Kisah Benar - Adegan-adegan menangkap Merbok

Postby Seren_deq » Thu Mar 24, 2011 7:09 am

Masa bila nyer Pak menteri nak main merbok bro kerabat.....? hehehehehehe....
Xper bro... Kita main pukat plak... amacam....?
sebarang pendapat :
haluCnasi@yahoo.com(email)mahyuddin GBOM (facebook)

kerabat
Talking Birds
Posts: 177
Joined: Mon Jan 03, 2011 3:54 am
Location: kl

Re: Kisah Benar - Adegan-adegan menangkap Merbok

Postby kerabat » Thu Mar 24, 2011 7:23 am

Seren_deq wrote:Masa bila nyer Pak menteri nak main merbok bro kerabat.....? hehehehehehe....
Xper bro... Kita main pukat plak... amacam....?

getah tikus jgn dilupe ...
biar abis semua burung kene pastu kucing terkam burung pun kena ...
ngeh ngeh ngeh ..
Image
Image
no telefon kawan : kosong satu sembilan enam enam tujuh lima dua lima kosong

User avatar
dance4rain
The Great Eagle
Posts: 3238
Joined: Tue Aug 08, 2006 3:53 pm
Location: Melaka
Contact:

Re: Kisah Benar - Adegan-adegan menangkap Merbok

Postby dance4rain » Tue Mar 29, 2011 1:59 pm

Gambar terakhir pikat in-training.... dah tukar dengan merbok hitam :)

Image
Image

User avatar
dramang
Wise Owl
Posts: 644
Joined: Fri Dec 11, 2009 7:47 pm
Location: setiu terengganu

Re: Kisah Benar - Adegan-adegan menangkap Merbok

Postby dramang » Tue Mar 29, 2011 4:09 pm

kalau jebak ngan racik tekukur dah takleh nak main,.. nampak gaya akan jadi macam ni lah satu hari nanti,..
belakucingpulak!!.jpg
belakucingpulak!!.jpg (82.11 KiB) Viewed 1122 times
Image
dalam kenangan...


Return to “Merbok Pikat”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest