Kisah Benar - Adegan-adegan menangkap Merbok

Section in Malays language for discussing about the merbok pikat...
dean barau
Talking Birds
Posts: 210
Joined: Thu Sep 21, 2006 5:07 am
Location: Endau Rompin
Contact:

Re: Kisah Benar - Adegan-adegan menangkap Merbok

Postby dean barau » Tue Feb 01, 2011 1:54 am

....hahaha...macam-macam kauorang ni...hehe , ada ke letak pikat kat tangan.
Rasanya yang berani turun kat pikat tu si Tompok je..... :lol:

arie
Flying Bird
Posts: 65
Joined: Mon Nov 15, 2010 12:39 am
Location: alor setar, kedah

Re: Kisah Benar - Adegan-adegan menangkap Merbok

Postby arie » Tue Feb 01, 2011 3:59 am

D4R... adakah burung ini akan bakal dijadikan pikat tongok... :o

jessejames
Wise Owl
Posts: 715
Joined: Mon May 05, 2008 1:01 pm
Location: kuala lumpur

Re: Kisah Benar - Adegan-adegan menangkap Merbok

Postby jessejames » Tue Feb 01, 2011 1:28 pm

Hello D4R,akta baru megikut setakat mana yg kau dapat tahu..jebak sama racik diharamkan,apa nak jadi pada geng terkukur.
Yg dalam topik malaysian parrot Sdar Tanin ada sebut puling sama bayan sudah TP,brg barau pula kalau tangkap hukuman nya mandatori rm30,000 minima dan 100,000 masikma satu ekor?kena jual rumah nak bayar denda!mai ooi,baik tangkap rimau pasal takde minima..nampak gaya kena pencen la drp hobi main burung.Tak masuk akal langsung..poorah.
Regards,
jessejames.

User avatar
dance4rain
The Great Eagle
Posts: 3238
Joined: Tue Aug 08, 2006 3:53 pm
Location: Melaka
Contact:

Re: Kisah Benar - Adegan-adegan menangkap Merbok

Postby dance4rain » Tue Feb 01, 2011 1:48 pm

Itulah Bang JJ, mari train merbok cara baru :lol:

Kalau tidak, tulislah surat bantahan. Tak payah harap ketua geng yang tulis. Ketua tulis satu surat saja. Kalau 100 ahli tulis, maka 100 surat lah tu. nampak pun banyak. Nak buang dalam tong sampah pun penuh juga tong tu.
Bersungut kat rumah tendang kerusi, tumbuk tembok mana diaorang tau :lol:

Tukar hobi pun baik juga. Pikat lah pompuan. Duit saman tu belilah keta & rumah (ah! itulah jebak pompuan hahaha!)
Image

User avatar
dance4rain
The Great Eagle
Posts: 3238
Joined: Tue Aug 08, 2006 3:53 pm
Location: Melaka
Contact:

Re: Kisah Benar - Adegan-adegan menangkap Merbok

Postby dance4rain » Tue Feb 01, 2011 1:50 pm

arie wrote:D4R... adakah burung ini akan bakal dijadikan pikat tongok... :o


Yang burung ini dah ada orang mintak. Tapi ada lagi satu yang kurang jinak, nanti saya train cara sama nak jadi pikat utk pacak tanah. Tapi tak pakai racik (mahal sangat). Bila BH turun, kasi lawan sikit, kemudian halau :oops:
Image

User avatar
dramang
Wise Owl
Posts: 644
Joined: Fri Dec 11, 2009 7:47 pm
Location: setiu terengganu

Re: Kisah Benar - Adegan-adegan menangkap Merbok

Postby dramang » Fri Feb 18, 2011 5:10 pm

aper citer ni jebak ngan racik dah kena haram ni,.. nampaknye mampos dah tradisi nenek moyang terdahulu,...
lingkuplah tukang jebak ngan racik,..
nampak gaye kena tukar hobi jugak macam D4R kate,.. tapi bukan mikat pompuan je,
mikat anak muda tak kira jantan betine pakat isap dadah, rempit, suruh jadi pelacur, ajar ragut!
&^$%(&$*%^#%^*^E$%^$%^#*^ punya akta!!!!!!!! :evil: :evil:
Image
dalam kenangan...


Return to “Merbok Pikat”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest